onsdag 21 maj 2014

Onsdag och Vårruset, ikväll?!

Jajjemen, fick igår möjligheten att hoppa på gänget från B.A.B.Y Runners Team Eskilstuna som ska springa i Västerås ikväll och tog den. Anmälde mig inte från början eftersom jag hade tränat en gång med dem och var orolig att det skulle kännas konstigt att inte direkt känna någon. Men nu när möjligheten kom igen kunde jag inte låta bli. Det är ett så häftigt gäng så kan inte annat tro än att det kommer att bli bra. Så i år ser det ut att
bli 2 Vårrus istället för endast ett som tidigare år. För till tisdag är jag anmäld tillsammans med ett tjejgäng från Stockholm. 

Vi i B.A.B.Y Runners Team Eskilstuna, tydligen 42 anmälda (ascoolt), kommer ikväll att springa tillsammans med teamet från Västerås och Strängnäs. Så det kommer att bli ett stort gäng och att få vara del av det gänget känns nu jättekul. Jag kommer även att få låna en sådan här rosa tröja. Så att det verkligen syns till vilka jag tillhör.

Bild hämtad från
 B.A.B.Y Runners Team Eskilstunas Facebook.


Vad det gäller vädret ser det ut som att jag inte behöver oroa mig för ännu ett Vårrusk, men det vet man ju aldrig.
Önska mig gärna lycka till eller kom och heja ikväll i Västerås efter kl. 19.00.

posted from [Bloggeroid
posted from Bloggeroid